N11 Permatang Pasir: PAS Bawa Budaya Samseng 'telor setengah masak'

Aug 23, 2009


Program Puteri Umno bersama warga emas.


Beramah mesra dengan warga emas


Samseng upahan Pas mula muncul.


Makin ramai 'ayam betina' Pas muncul


Puteri Umno dikepong samseng Pas.


Hanya berani menunjukkan 'telur' dihadapan wanita.


Kepala samseng Pas yang 'telur separuh masak'.


Ajaran tok gundu, tunjukkan kejantanan hanya pada wanita.


Puteri beredar untuk tidak mengeruhkan suasana.





Samseng-samseng Pas telah muncul di Permatang Pasir.

Malangnya samseng - samseng pencacai kelahiran Pas hanya menzahirkan 'telur' mereka dihadapan puteri - puteri Umno yang rata2nya terdiri dari kaum yang lemah.

Pencacai2 hasil asuhan ajaran samseng ini secara melulu tanpa rasa malu menunjukkan sifat ganas mereka terhadap sekumpulan puteri Umno yang didalam program bantuan kepada warga emas di Kampung Sama Gagah.

Cacian dan makian dihamburkan kepada Pergerakan Puteri Umno oleh samseng - samseng Pas ini tanpa mengira kesucian bulan Ramadan yang mulia ini. Agaknya para pencacai2 Pas ini tidak berpuasa ataupun 'bebal' dan 'benak' tak faham erti sebenar maksud berpuasa.

Lihatlah sendiri tingkah laku ajaran sebenar yang diajar pemimpin2 Pas kepada jemaah mereka. 'Telur' mereka hanya timbul apabila berhadapan dengan wanita tetapi kembali tenggelam masuk kedalam perut bila berhadapan dengan lelaki.


sumber: pusaka ayahnda

Teropong Duri: Kasihan PAS sampai takdak idea dah nak lawan, diaorang orang pompuan biarlah dia nak tolong orang. Kalau ye pun orang yang kena tolong tu pun takkan keluar mengundi pun sebab dah tua: apalah punya PAS takut sampai menggugat keimanan dalam bulan posa ni sampai dengan pompuan pun pemuda pas nak maki hamun. Dah lah tak gentleman maki bulan posa; ni kena pi kelas agama balik ni mengaji Alif Ba Ta- tok guru ajar mcm ni ke dalam pas kena maki orang. Itulah TD dah cakap kalau campur agama dengan politik beginilah rupanya. Habih tak kenal dosa pahala, jantan betina, laki pompuan semuanya dikira salah dan disebatnya



TD beranggapan bahawa sikap yg dibawa oleh PAS harus di perbetulkan dari dalam, dari segi rohaniah apatah lagi dari segi Ilmiah yg kurang terdapat dalam pas sendiri. Mereka ini terlalu ekstrim dan taksub sekali dengan parti politik yg mereka bawa sehingga mengabaikan undang2 Allah. Adakah mereka ini(PAS) boleh masuk syurga...membuat perkara yg tidak betul pd bulan puasa. Kenapa tidak dilayan sahaja org tua itu dengan memperbaiki dan tolong menolong sesama manusia..situ kan banyak puteri2 umno ..manalah tahu kot2 ada yang berkenan dihati oleh pemuda PAS..peh tu boleh kawin kan dah mengeratkan siraltulrahim sesama insan. Ini tidak letak kan politik sampai tanggungjawab dalam agama dan pada Allah juga terabai mana ibadat, munakahatnya, muamalatnya,jenayatnya- habis semua terbuang. Pas-pas dah half past six daaaa!




Semuanya dah nyayuk termasuk Hadi Awang & Nik Aziz, perbetulkan mentaliti anda dengan menghukum orang tak boleh masuk syurga(kerana itu kerja Allah SWT sahaja) dan ajarlah anak2 anda (ahli Pas) supaya muhasabah diri pd bulan Ramadhan...kerana pengajaran agama selama ni pun ditanggung oleh kerajaan UMNO & BN sehingga sampai jadi guru Agama.



TD tak paham orang Islam suka bergaduh kenapa tidak berkempen secara aman dan bijaksana, mana perginya kepala hotak masing-masing, dah tertelan ke lapar sangat kot..

0 comments:

Post a Comment