DAP Penang :Guan Eng Buat Syurga Duit Di Penang

Aug 19, 2009

Pada awal permulaan menjawat jawatan Ketua Menteri- guan eng mahu menetap dirumahnya sendiri untuk menjimat kos tetapi tidak sampai setahun guan eng dah berpindah ke kediaman rasmi dan tak sampai beberapa bulan pulak guan eng pindah lagi ke rumah bunglow..mana si celaka ni dapat duit jika tidak duit Rasuah dari tanah-tanah wakaf yang dijual di Penang tu.

Sekarang semua hasil orang Islam di penang semua dah masuk poket cina. Bagusnya Melayu Pulau Pinang yang sokong dan jilat pungkoq(jubor) cina..tak rasa geli tekak ka Melayu Penang yg undi DAP. Ni Pas pulak yang melaungkan perjuangan Islam kononya telah bersekongkol makan duit rasuah hasil perniagaan haram mereka di Penang. Macam mana pemimpin PAS tidak sedar lagi perbuatan guan eng ni..takan pasal nak maraih undi Allah sanggup buat kain buruk kot!!!

Ini sudah melampau!dah lah tanah dirampas ditukar nama ..kini agama Islam pulak dimainkan oleh guan eng nak mempermainkan PAS dan org melayu lain selain UMNO untuk menyokong pakatan pembangkang yg menjadi Pengkhianat Agama, Bangsa dan Negara. Sapa yang ajar ni…bukan orang Penang jgk ka si “Anwar Ibrahim Pengkhianat”. Habih semua orang jadi Pengkhianat macam dia jugak!.

Sekarang ni isu Kg Buah Pala mana guan eng ambil tahu dan lawan habisan2. Kononnya nak lawan untuk semua kaum..kini guan eng hanya biar sj kaum india kampung tu kena halau, guan eng buat muka tonyok sahaja bila melihat kejadian tersebut . jangan nak mengharap mana2 kaum pun dapat pertolongan dari guan eng hanya orang cina saja diberi keutamaan, kaum India lu nak letak mana wei. Biar UMNO memerintah “at least” semua bangsa dapat hak masing2. Sekarang Orang melayu atau orang india janganlah hendak terus berharap kononnya anda boleh menumpang kasih sayang daripada DAP. Semua tipu semata -mata. Hanya untuk mendapat undi melayu dan india sahaja. Tanyalah Guan eng macam mana dia lawan untuk bukit Cina pada tahun 80an dulu mati-matian sehingga Kerajaan Negeri Malaka membatalkan Projek untuk membangun bukit tersebut. Awat hang tak buat kat kampong buah pala macam tu. Pasai depa tu kaum India ka??Mana anwar, nik aziz & hadi …kenapa tak bangkitkan soal adil dan saksama, mana perginya system Islam oleh pas. Kenapa tak soal beliau?
Kenapa mereka tidak bersungguh-sungguh membantu penduduk berkenaan. ? ini semua kerana unsur RASUAH!.

Guan eng dah rembat duit dari developer cukup2 untuk rumah banglo yang diduduki oleh Lim Guan Eng sekarang adalah rumah yang diberi oleh pemaju Kg.Buah Pala iaitu Nusmetro Venture Sdn Bhd. Manakala Timb Ketua Menteri 1 iaitu Ramasamy dan Adun kawasan berkenaan juga telah menerima habuan daripada pemaju dan bakal menerima lagi setelah projek siap. Kata implement CAT kepala hatok dia ..tu bukan RASUAH namanya..buka mata sikit orang Melayu PAS dan para parti pembangkang.

Jangan labelkan UMNO itu rasuah kalau tak tahu hujung pangkal, sekarang baru padan muka bila dah kena atas batang hidung sendiri. Sedarlah wahai orang2 Islam, kita asyik berlawan yang kenyang orang kafir jugak

0 comments:

Post a Comment