Manik Urai: Nik Aziz Seru Pengundi Hantu

Jul 14, 2009

TeropongDuri  dok usha MU kita ni hari ni. NA dah seru pengundi hantu katanya...jika anda memilih BN untuk kali ini, kalau pilih PAS anda akan layak ditukarkan drpd hantu kepada hantu suci. Bertapa sanggup NA menggelarkan orang kampung/rakyat macam hantu. Apa penduduk kampung bukan orang ka? Buat pengundi Manek urai, inilah jadinya jika PAS kalah,anda dituduh sebagai hantu. Betapa mereka begitu menghina pengundi pengundi, ada yang dicederakan malah di perlakukan dengan kasar jika di syaki sebagai hantu.

Biarlah ada perubahan dalam hidup, jangan biarkan orang berserban memukau pemikiran kita sj. Bukan atas dasar pakaian kita nak angkat pemimpin, kena tengok keperibadian pemimpin itu sama. Nabi Muhammad S.A.W pernah mengeluarkan kata2 kesat ke semasa dia berdakwah?Pernahkah Dia berpolitik dulu?

kita bukan nak singkirkan NA dan cara pemikirannya, kita mahu pembaharuan dan mental yg terbuka serta cara negara Islam yg berdaulat dan mempunyai nilai2 murni dalam ekonomi yg mantap baru boleh menerajui negara Islam yg lain. Untuk pengetahuan semua, dunia Islam yg lain serdang memerhati Malaysia sebagai contoh. Ini bukan kerana Pas yg memerintah, ini kerana UMNO yg memerintah. Renungkanlah

0 comments:

Post a Comment