Penindasan Bangsa Melayu

May 21, 2009
Teropong Duri amat kesal sekali dengan keadaan sekarang ini yg semakin menjadi apabila bangsa melayu telah di tindas ditanah air sendiri. Ini adalah kelalaian bangsa ini sendiri. sebagai contoh larangan menunaikan solat ditempat kerja,melarang penubuhan surau sitempat kerja dan banyak lagi . Diskriminasi ini tidak sepatutnya tejadi dikalangan masyarakat kita!!!

Kenapa ia harus berlaku lagi? ini penyebab kenapa Melayu atau Orang Islam harus sedar dan bangkit utuk meperjuangkan HAK ISLAM!!kita bukan meminta hak orang lain tetapi hak sendiri. Bagi bangsa lain dan Agama Lain Jangan sesekali mengambil peluang ini untuk menjatuhkan Hak kami sebagai orang Islam yang menjadi Agama rasmi negara ini.

Ini adalah negara kami sejak 500 tahun dulu .Bangsa lain hanyalah pendatang...tetapi kami izin dan welcome jika anda ingin berdanggang dan bermaustautin dinegara ini jika tidak ada kekacauan yg ingin anda cetus..ini adalah amaran!!!

Tengok barua punya haram hindraf nak mintak status bumi kat negara ini...esok lusa umno bagilah pulak...semua suka ...kita dok bagi muka
lagi. PAS pulak tak tau nak berdiri kat mana, kata nak menegak kan Agama islam tapi dok dengar dan tunduk pada DAP PKR dan anuar bangsat tu.

Bangun dan sedar orang Islam kita ditindas dinegara sendiri...nak tunggu sampai pakai seluar dalam sj kot baru nak bangkit....Melayu jangan laayu oi!!


P/S :buat Tokong Dewa emas tinggi dari tiang masjid kat Batu Caves tu pun kami tak bising nak pijak kepala Melayu pulak!

0 comments:

Post a Comment