Parlimen Bukan KopiTiam Brader! Nizar Buat kecoh lagi

Jun 16, 2009
Tindakan SPEAKER Dewan Rakyat, Pandikar Amin Mulia menghalau nizar n the group untuk keluar dewan amatlah tepat sekali. Ini bukan kopitiam yang boleh dijerit dan membuat sesuka hati. Kopitiam pun customer malu untuk berbuat demikian. Pihak pembangkang tidak tahu langsung adab parlimen, terpekik terlolong macam orang gila, serupa orang gila kuasa. Serupa sahaja seluruh ahli pembangkang nampaknya gila kuasa. Maklumlah orang yg menerajui pun gila kuasa. kejadian seumpama ini masih ada lagi rakyat yg ingin menyokong barisan pembangkang yg begitu cetek pemikiran

Macam mana nak jaga negara kalau berkelakuan macam tu.
Teropong Duri sungguh kesal bila melihat melayu babi terpekik terlolong...ada pulak ahli barisan pembangkang cina ketawa dibelakang dan hanya mengikut saja. Ini sudah terbukti melayu menggadai hak melayu sendiri. Melayu bodoh hanya mengikut terlunjuk org lain. Mereka tidak sedar bahawa barisan Pembangkang hanya ingin menjatuhkan Malaysia. Kita boleh hidup aman damai dengan berbilang kaum, tapi mereka yg tamak ingin merampas kedamaian yg kita kecapi selama ini.

Apakah Nizar dan Pas tidak sedar lagi, ketibaan Lee Kuan Yew ada motif tersendiri untuk menjatuhkan Malaysia yg kaya raya dan aman damai. Sudahlah PEMBANGKANG- permainan ini rakyat akan tahu jugak...walaupun rakyat tidak suka lagi dengan BN dan UMNO...tapi mereka inilah yg membangunkan negara dan hidup aman dengan berbilang kaum & agama tidak bermasalah pun selama ni. Kepada pakatan Pembangkang adakah anda mahu menjadi politician kedai kopi sahaja, anda tidak layak untuk memimpin dan menerajui Negara.

Masalah Pembangkang - (PKR)
1. Tidak Profesional
2. Tamak & dipengaruhi oleh sifat syaitan
3. Pemikiran Tidak Stabil
4. Bantuan daripada yahudi
5. Membuat kerja kerana duit dan harta benda-kalau yahudi tak bagi duit ingat boleh
menang masa kempem ke?
6. Mengikut Hati dan mahu menang dalam sorakan sahaja.
7. Idealogi Menghancurkan kaum di Malaysia demi kepantingan Parti-
Rakyat tidak
penting
janji dapat dulu Malaysia ni.
8. Tidak mempunyai arah tujuan

Percayalah warga Malaysia-Pembangkang hanya akan membuat kita lebih sengsara

0 comments:

Post a Comment