PKR Sebarkan SMS Provokasi,Bangkitkan Sentimen Kekacauan

Apr 24, 2010


Filed Under ( ) by pisau.net

Pisau baru menerima satu sms sebentar tadi, cubaan PKR untuk menimbulkan kekacauan mirip panggilan jihad fisabillah di Bagan Pinang yang dilakukan oleh Kepala Militan Nasharudin Tantawi.

Peringatan kepada semua anggota dan jentera petugas PR,maklumat risik kita telah mengesan satu usaha jahat pihak BN yang sedang merancang provokasi dengan membakar patung calon kita Zaid Ibrahim di hadapan petronas KKB mlm ini. Tolong arahkan semua anggota bertenang dan elakkan diri dari terperangkap dengan provokasi jahat mereka. Tolong sebarkan. Sekian,terima kasih - Latheefa Koya


Ini adalah kerja jahat mereka yang cuba membangkitkan kemarahan penyokong mereka ,akibat dari sms sebegini,akan timbul kekacauan dan pergaduhan kerana tindakan provokasi jahat.

Pihak BN tidak pernah melakukan kerja jahat sebegitu rupa,sudah Pisau katakan mereka akan cuba memainkan skrip skrip fitnah yang sudah basi.

Yang tertipu adalah penyokong mereka, perasaan benci dan marah akan menguasai penyokong bakal membangkitkan konflik yang boleh berlakunya pergaduhan dan kebarangkalian yang akan cedera pasti berlaku.

Pembohongan dan skrip memperbodohkan rakyat sedang berlaku ,jangan terperangkap dengan cara politik gampangan PKR dan juak pakatan haprak.

Pihak polis harus mengambil tindakan terhadap penyebar sms ini,mereka yang membuat hasutan dan menimbulkan ketidak tenteraman dan kekacauan harus ditangkap.


Pisau kata " nanti ada pula panggilan jihad fisabillah untuk pertahakan Zaid Ibrahimi Al-Araqi"


TD kata: panggilan Pisaubilah lah PKR nampaknya lepas ni

0 comments:

Post a Comment