So-Sial-is Lim Guan Eng Tipu Tanah!

Nov 16, 2009

1. Sejarah telah berulang kembali apabila kerajaan SO-Sial-is ingin menjadikan Pulau Pinang sebagai Republik anak beranak lanun yg merampas hak dan harta milik Org Islam. sudah beberapa kali kita mendengar LGE/Cm So- sial telah merampas tanah dan kini mem beri bantuan org miskin Islam kat tokong cina...apakah ini satu penghinaan atau pun permainan politik So-sial beliau?

2. terbaru beliau telah menuduh semua blogger membuat fitnah terhadap bantuan org miskin diberi di tokong Cina. Kini CM LGE so-Sial itu cuba mengalih perhatian utk memberi bantuan di dewn sebar guna? Kenapa baru terfikir utk membuat demikian?apakah fungsi tokong Cina macam Masjid?

3. Pembohogan demi pembohongan dilakukan oleh LGE SO-Sial ini kepada penduduk Penang tidak kira kaum terutamanya umat Islam yg bermaustautin di P.Pinang sejak ia di buka

Lihatlah Video ini...kenapa LGE sanggup menukar lot tanah dan menipu org ramai..itu yg nampak..yang tak nampak lagi banyak anak beranak lanun ni dah tukar tanah hak milik org Islam P.Pinang. Layakkah Seorg CM yang tahu menukar lot tanah utk menerajui negara??

Tak lama lagi kita boleh tengok Melayu Penang, India Penang dan Cina yg tak sokong DAP dicampak kelaut beramai-ramai akibat kebodohan sendiri

Fikirkanlah.........





0 comments:

Post a Comment